18.32

Detta pysslar jag med just nu om ni undrar. Men ni kanske inte förstår varför jag står i en dusch och dränker fötterna och sedan stoppar i ett par skor? Himla knasigt kan endel tycka .. Bra tycker jag.
Sähär är det, mina fotbollsskor är nya och stenhårda som alla i början vilket är OSKÖNT. Så jag gör såhär bara för att skorna ska forma sig efter fötterna, det funkar faktiskt. Eller det beror väl på vilken sorts kvalle man har på skorna, men ja. Nu förstår ni iallafall.

Snart träningsmatcher också och då går det inte att spela med oanvända skor så nu ska jag knata runt i dom ofta!


Synd att dom ser orangea ut på bilden, kan vara för att jag inte har blixt. Dom är faktiskt rosa.



Kommentarer
Postat av: Julia

Hörru fröken Lundborg, ska verkligen fötterna forma sig efter skorna? Och inte tvärtom? ;) puss

2011-03-11 @ 11:41:41
URL: http://vadursflickan.blogg.se/
Postat av: svar;

haha ooooooooj, tack för att du v ar uppmärsamm :D

2011-03-11 @ 23:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0