svart-vitt

Hejhejhejhejhejhejhejhej!

Nu har jag äntligen tid att lägga in lite på min lilla blogg. Jag&Jesper drog oss till Gävle idag för att kika runt lite. Så när vi kom dit mötte vi upp Elin, gick runt i affärer. Jag hittade väldigt snygga shorts om ni frågar mig! Lägger upp bild på dom imorgon om någon är nyfiken. Köpte även ett rosa usb-minne, FINT!

Sen gick vi hem till Elin för att kolla i deras lägenhet, även kolla på deras supercjutiga katter! Jag vill HA! Synd bara att jag blir förkyld av endel katter (allergi). Men det stuntade jag i justdå.

Nu sitter jag här och har precis kollat på let's dance. Blir en väldigt tidig kväll ikväll eftersom imorgon är jag tillbaka på fyrisskolan igen några lördagar framöver. Vad ska jag göra där tro? Det får ni veta imorgon ;)

Ser nog lite bitter ut på bilden men det kan bero på att det var vårväder i förrgår och idag ville det tydligen bli snöstorm.






Kommentarer
Postat av: Bitchan vafääään ;)

Aw. Missemuss :}

2011-03-19 @ 12:50:05
URL: http://bitchan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0