gårdagen i text & tre bilder

Igår åkte vi till storvreta för att fira Malin & Lina som hade fyllt hela 21 år! Började med en förfest där hemma med trevligt folk, tårta och lite sånt. Tog kvart i tolv bussen in till stan för att dra oss vidare till Saluhallen och där var det roligt! Lätt bästa stället i Uppsala jag har varit på så alla som inte har varit där borde dra dit.

Åkte hem med 02.20 bussen hem tillsammans med Linn&Emelie, tur att dom var med annars hade jag vaknat upp i Tärnsjö, ha ha. 
- Linn, väck mig när vi är i våla
- Ja jag ska försöka om jag inte sover


- KORRE, vi är i våla nu!
(jag kollar ut, inga lampor och helt becksvart ute)
-Linn, lovar du att vi är i våla nu?
- Ja, Emelie sa det iallafall.
- Då går jag av


hahahaha, komiskt! Det är inte lätt att vara nyvaken och förstå vart man är när det är bäcksvart ute.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0