min helg

Här i bloggen dammar det, jag ber verkligen om ursäkt att det har varit tråkigt att kika in här dom senaste dagarna.
I fredags spelade vi match och sen vart det bigbrother på kvällen.

I lördags färgade jag mitt hår lite mörkare, bild kommer nog senare ikväll eller imorgon.  Sen på kvällen åkte jag till gåvan för att umgås med sanna och moa. Vart hemmakväll framför tvn med chips, dipp, grönsaker och massa gott.

Vaknade imorse hos sanna och skulle ta bussen till heby. Skulle vänta en timme i heby på att bussen till våla skulle komma meeeeeeen bussen kom inte, så där fick jag sitta i 1 ½ timme och vänta, så jocke fick bli min räddare i nöden och köra hem mig. Tack och bock för det :)

Det var väl ungefär min helg i korthet, lekte lite med sannas ipad också, blir endel lustiga bilder med den.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0