GOCART OCH RESTAURANG

Igår var vi till Uppsala med laget för att åka gocart och äta på restaurang!
Jocke är taggad på att vinna, dom va bland dom första som körde.


Endel ville ha åk-kläder och andra inte, men det tyckte vi var en självklarhet. Coolt ju.


Taggad tjej! Eftersom jag aldrig hade kört förut så var jag supernervös, men det gick prima!




Dendär kurvan var livsfarlig, krockade in med en annan bil och fick sladd och rätt in i väggen. Trodde mitt ansikte skulle krossas haha, men klarade mig ganska fint!


På prispallen stod dom två störta vinnarskallarna, Jocke & Lina. Men ingen kom etta för det gjorde Pellan!


Emma kom sist och fick tröstpris. "Jag var tvungen att tänka på barnen"



Åt på Lucullus efteråt så denna kväll var super!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0