helgen

Nu ska jag "äntligen" berätta om min helg!
I fredags var jag med jeppe, hade fredagsmys framför tvn, och bara tog det lugnt.
I lördags var jag först iväg till Vänge på kalas hos Fam Zetterberg. Åt god paj & tårta, sen vart det hemfärd till Våla igen. Fixade mig, hämtade upp Jullan och vidare till Runhällen för att umgås med Ellenor!
Bestämde oss för att dra till Statt så där slutade våran kväll, och jag hade det trevligt! Allt för sällskapet :)

Sov kvar hos Ellenor på kvällen, hann få i mig en sigges också. Alla sala-bor förstår.

Hände nog ingenting mer speciellt i helgen, pokertunering i söndags också men jag förlorade så det är ingenting värt att skriva om.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0